Renovace laku

Leštění laku

Možná jste přesvědčeni o tom, že lak vašeho auta je po umytí šamponem v dobrém stavu, ale při detailnějším pohledu (zejména při slunečním světle), spatříte stovky drobných škrábanců a zjistíte, že škrábance se nacházejí na všech lakovaných dílech. Pavučinové škrábance jsou běžně způsobeny každodenním opotřebením, avšak stejné poškození laku může mít za následek i používání špinavého příslušenství na mytí vozidla jako například špinavé mycí rukavice nebo špinavého sušícího ručníku.

Ale předtím, než vás chytne panika, vězte, že tyto jemné škrábance, kruhové škrábance nejsou trvalým stavem a TopMyti.cz má dokonalé řešení na trvalé odstranění těchto nedostatků z laku, které vám umožní vytvořit křišťálově čisté odrazy.

Renovace laku

Škrábance, kruhové škrábance jsou nejčastějším problémem laků, kterými trpí vlastníci vozidel v Brně. Ale tyto nepříjemné defekty se snadněji odstraní, než si většina lidí myslí. Vše, co potřebujete, je zkušený tým, hodně znalostí a správné příslušenství.

Jedním z nejdůležitějších kroků při celkové údržbě vozidla je čištění laku pomocí čisticí plastelíny. Přesto stále mnoho lidí neví jaký je tento krok podstatný a důležitý. Vědět proč a jak používat clay je klíčem k dobrým výsledkům. Použití clay je ten nejúčinnější způsob jakým dokážete odstranit nečistoty z laku vašeho vozu. 

Renovace laku je nutná i na nových autech

Jsou i firmy, kteří jsou si vědomi užitečnosti použití čisticí plastelíny na autech, ale nemají ponětí o tom, jak užitečné je její použití na zcela novém autě. Ano, na zcela novém autě! Jde totiž o to, že nová auta přicházejí do styku s různými druhy kontaminantů na laku. Vše od železničního prachu, průmyslového spádu a jiných věcí, které nechcete, aby byly na vašem laku.

Nedávno jsme prošli procesem čištění zcela nového Golfu VII plastelínou. Byli jsme doslova šokováni, jaký byl špinavý lak tohoto zcela nového auta, i když pohled z blízka to neodhalil. Lak vypadal být hladký, ale po použití čisticí plastelíny jsme z něj vybrali tolik špíny, až jsme byli rádi, že jsme ji vůbec použili. Proto doporučujeme k nám dát ošetřit lak i na zcela novém autě.

Samozřejmě, tento proces je mnohem důležitější pro starší auta a auta parkované venku, protože ty jsou více vystaveny přírodním nástrahám. Také přijdete na to, že vrchní část vašeho auta (kapota, střecha a dveře zavazadlového prostoru) má největší množství kontaminantů. Špína prakticky leží na povrchu a znečišťuje lak více než na bočních panelech. Kapota snáší většinu kontaminace. Teplo motoru otevírá póry laku více než na střeše nebo na dveřích zavazadlového prostoru a tak je to nejvíce kontaminovaná část vašeho auta.

topmyticz@gmail.com | +420 777 718 525
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace